نمی خواهم قضاوتت کنم ولی گاهی به این می اندیشم که علت کم انرژی بودن تو چاق بودنت است یا علت چاق بودنت کم انرژی بودنت ....یاعلت بدبختی های مداوم این مملکت مردمانش هستند یا مردمانش علت بدبختی های مداومش....نمی دانم شاید همان طورکه افسردگی یکی ازعلل چاقی می تواندباشد درگیری های مداوم اقتصادی هم یکی ازعلل عدم توانایی مردم یک کشور برای انتخاب های درست است. yekroozejadid...
ما را در سایت yekroozejadid دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: دوشنبه 25 تير 1397 ساعت: 1:30