yekroozejadid

خرید بک لینک
نمی خواهم قضاوتت کنم ولی گاهی به این می اندیشم که علت کم انرژی بودن تو چاق بودنت است یا علت چاق بودنت کم انرژی بودنت ....یاعلت بدبختی های مداوم این مملکت مردمانش هستند یا مردمانش علت بدبختی های مداومش....نمی دانم شاید همان طورکه افسردگی یکی ازعلل چاقی می تواندباشد درگیری های مداوم اقتصادی هم یکی ازعلل عدم توانایی مردم یک کشور برای انتخاب های درست است. yekroozejadid...

ما را در سایت yekroozejadid دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: دوشنبه 25 تير 1397 ساعت: 1:30

یکسال دیگرشروع شد وکم کم یک ماه ازان هم داردتمام می شود ومن دارم به مرز ۴۰ نزدیک می شوم.خیلی خیلی بزرگترشده ام چون دارم به همه چیز جوردیگه ای نگاه می کنم .دیروز سواراتوبوس شدم بعدازمدت ها وچه قدراحساس کردم ازخیلی ازادمها خوشبخت ترم.  حالا کم کم فهمیده ام چه چیزهایی درزندگی خوشحالم می کند وبنابر شرایط زندگی ام معاشرت ها وسرگرمی های مفیدم راپیداکرده ام yekroozejadid...

ما را در سایت yekroozejadid دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: دوشنبه 25 تير 1397 ساعت: 1:30

صفحه بندی